+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

Makin hari makin sayang..


Holla! hee, sementara ade masa terluang sikit nie, meh nak share sikit, story yang tak berapa penting pun.. HAHA.. saje je kot, bosan je malam ni, tak tahu nak buat ape.. Hee..
Ape kaitan dengan pic atas tu? Kasut??  Haa, meh nak bagitau, kasut kat atas tu ade maksud disebaliknyaa.... ^_^
Ape?? Sabar sabar sabar.. Ok, maksud kasut tu ialah hati saya JATUH CINTA buat kesekian kalinya!! hee, bahagianya.. Hati saya kini dah mula bertapak di tempat saya kerja sekarang..
Aumm aumm.. Sebelum ni, macam susah je nak terima keadaan klinik, almaklum la dengan air liur patient lagi, eyyuww.. Tak pernah mimpi nak kerja kat klinik, mase kecik-kecik dulu, klinik and hospital la paling saya TAK SUKA.. Tapi sekarang, hati mula sayang sudaah.. hee..
Okay, now saya percaya kata-kata orang dulu-dulu, tak kenal maka tak cinta.. hehe, so sekarang dah jatuh cinta dengan kerja tu, so sape susah?? Ade sape-sape jealous?? hehe, ALHAMDULILLAH, saya sayang kerja saya, INSYA'ALLAH dapat buat kerja tu dengan seikhlas hati..


A big thanks to Dr. Aziana yang banyak bagi tunjuk ajar dan teguran yang membina, staff-staff yang baik hati takpernah sombong + tak kedekut ilmu dengan kitorang.. Syukur jugak dapat senior-senior yang baik + sekepala.. Patient semuanya baik-baik, tak banyak ragam, tak banyak songeh, sabar menunggu giliran.. Jasamu dikenang hingga akhir hayat saya.. ALHAMDULILLAH, saya dikelilingi insan yang sangat baik, tak sombong.. Paling penting, jangan cepat putus asa.. Okay sayang-sayang semua..? Till then bye! ^_^


Older Post | Newer Post