+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

Okay, saya tak lupa diri

Tak tahu nak cakap macam mane, cume nak ucap, tq tq tq tq and tq.. Tu je.. Saya manusia biase yang tak sempurna, saya tahu saya tak cantik macam perempuan lain, tak sepandai perempuan lain, saya tak pandai bergaya macam perempuan lain, say hanya seorang GADIS KAMPUNG yang tak berpendidikan tinggi macam perempuan lain.. ALHAMDULILLAH, umi saya tak pernah ajar saya untuk lupa diri, dimana asal usul saya, bagaimana taraf hidup saya.. Tak semewah orang lain..

Tapi, saya pun ade perasaan, ade rasa sedih, happy, bahagia, kecewa and bla bla bla.. Mungkin zaman sekarang, semua tu tak dinilai oleh manusia, yang dipandang hanyalah rupa paras, taraf hidup, dan paling penting, WANG RINGGIT.. Setuju atau tak, itulah fakta..

Tapi kita sebagai seorang manusia tidak mampu melawan TAKDIR.. Ape yang DIA aturkan, itulah yang kita akan lalui, meskipun kita telah merancang bertahun-tahun.. Apa yang berlaku, banyak memberi pengajaran pada saya, hidup tak semudah yang disangka..

Hanya ALLAH YANG MAHA MEMAHAMI je tahu ape yang terbuku dihati.. Okay sudah puas membebel, nak out dulu.. Hehehe.. Bye sayang-sayangku.. Assalamualaikum..


Sedar dimana diri berdiri, dimana asal usul, dan dimana taraf hidup kita.. ALHAMDULILLAH, saya tak lupa diri.. :)


Older Post | Newer Post