+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

beribu sesalan

Pernah tak korang inginkan atau berharap pada sesuatu tapi last2 tak dapat?
Tak kisahlah benda ke, manusia ke, haiwan ke?
Err.. kalau pernah, ape yang korang rase bile dapat tahu yang
korang takkan dapat benda tu?? Sedih tak sedih tak?? Hihi..
Saje je nak test drive hati.. ngeh3.. ;D
Sebenarnya tu la yang saya rase skrg.. Nak sesuatu tapi tak dapat kot...
Huuwaaaahh! Mau pengsan maaa.. Nak tahu tak ape??

Jap.. sementara tu, korang layan lagu kat atas tu dulu... hehe.. :)

okey.. Dah layan?? nie haa, saya nak benda nie..... :'(

nak sangat2 kamera tu.. tapi bila ntah dapat beli kamera tu..
Kan senang kalau kita kat MALAYSIA ni membeli pakai daun je.. kan?
Bahagia hidup.. haha! Bukan setakat daun je saya bawak, dengan akar pokok
sekali saya bawak tau.. hehe.. pikiran macam budak tadika.. o_O

Kawan-kawan yang baik hati, sape sayang sha?? Cepat2.. Nak mintak tolong belikan benda ni boleh x?? hehe.. Doakan saya dapat beli kamera ni ye..
Nak sangat2 gune kamera ni.. :'(

okay la, tu je nak merepek meraban petang2 Jumaat nie.. hehe.. Tq sebab
sudi singgah.. :)




Hati yang sakit hanya dirawat dengan buat2 happy!


Older Post | Newer Post