+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

aku sayang kamu!
Waaa! agak boring di sini.. So, masenya untuk buka blog yang agak sekian lame tidak di singgahi.. lalalala... :D

Meh sini nak citer.. haha.. Hari tu saya kluar dating kot.. haha..
best2!! kekasih saya sangatlah memahami, menyayangi saya..
Err, + mencintai saya kot.. ngeh3.. *perasan betol*

okay2.. hensem2 tao kekasih saya.. hehehe.. nak kenal x?
buat pertama kalinya saya kenalkan kpd umum kekasih saya..
(sebelum nie orang xpernah kenal sape kekasih saya)
sebab segalanya dirahsiakan... :D


---> Okay.. yg tudung hitam tu adik saya la.. :)
---> Yang ber'shawl' tu my loving cousin la, name dia IMTINAN

jap2... ini plak mereka..... ^__^


Mereka : Shuhada Hisham + Imtinan Najib..
(i love them soo much! xkan curang dh..) :D


Bersama adik yg tersayang.. :)


tak tahu nak caption ape dah.. tgk jela eh.. -_____-


lawa x pic nie? heee ;) tempat nie mmg lawa kot..
membuatkan pic jadi lawa...! best!


^_____^


aku memang selalu over... -____-


okay.. mereka tension dgn aku bile tgk gambar nie.. :D

p/s : pape pn, aku sayang mereka sangat2 kerana mereka adalah segalanya bagi aku
dunia akhirat.. till then, bye.. :)


Older Post | Newer Post