+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

♥ saya seorang cekgu ♥
Salam.. wah2, agak lama kesepian..
Baru rasa nak update, rajin la sangat kan.. :D
Bukan rajin tapi sebab bosan tahap gaban neh... -____-

♥ Mau story mory ni, 25/8 ni saya last kat sekolah ni..
Bulan lepas saya ade buat pmohonan ptukaran... dan pmohonan saya diluluskan!
Yes2! :D Lepas raya ni posting kat sekolah baru la.. hehe..
Tapi syg kot nak tinggal sekolah tu, sebab cikgu2 best, geng2 saya best,
students pn best ( walaupun saya mangsa buli ) =.="
Tapi ape boleh buat, keadaan x mengizinkan..
Tadi saya ade bagitau pelajar2 saya.. :

Saya : Minggu nie saya last bsama awk, lepas raya ni cikgu lain dah..

Mereka : Alaa.. cikgu nak pegi mane?

Saya : Saya nak pegi sekolah lain dah, sebab awk semua xpenah dengar cakap saya..

Mereka : Janganla pegi, cikgu.. Saya syg cikgu.. X best la kalau cikgu xde..

Saya : Nape plak x best??

Mereka : Sebab x leh nak buli cikgu dah pasnie..

Saya : aiyak budak nie.. =_="

♥ Ni la wajah2 pelajar kesayangan saya.. :)


♥ Ni je girls yang nak bgambar dengan saya.. Yang lain smua malu *_*



♥ OKAY! Ni la mereka yang selalu buli saya.. Tapi dorg sgt best! :D


♥ Mereka la photographer.. :))



♥ Yang laki smua x malu, sukarelawan! :DD



♥ o__=



♥ Semua galas beg dah, bsiap untuk pulang.. :)


♥ Mereka lukis gambar saya! hihi.. hari tu saya mengamuk dalam kelas..
Sebab dorg ter'over' nakal.. Tiba2 bile nak semak buku, ade gambar nie..
Tersenyum sorang2.. :DD
TQ sebab rajin lukis muka cikgu! :)



♥ 1st time dapat surat cinta dari budak.. Student sendiri plak tu.. haha!
Kalau buat2 garang, dorg cakap saya jahat..
Kalau baik, nie la padahnye.. :))
Mule2 dapat terus gelak.. haha! Ape la yang dorg faham maksud LOVE
tu kan?? heee ;))


♥ Semua ni memori terindah saya sebagai seorang guru..
Tugas saya mendidik anak bangsa.. Walaupun kena buli,
kadang2 marah dorg, tapi dalam hati saya xpernah sikit pun terasa hati
dengan perangai dorg.. Sebab saya anggap mereka semua macam adik saya sendiri... ^_^V

P/S : Cikgu sayang kamu semua.. ♥ ♥ bye! :)


Older Post | Newer Post