+ Follow | Dashboard
♥ shakira.hisham ♥

D'owner



Welcome Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Love me, huh ?
Mood : Ramadhan Kareem :)
Status : New blogskin, yeay!




Let's talk with me here




Big thanks



Template: a
Best tutorial: b
Editor: shakira
Other:
Best view: Mozilla firefox

♥ saya anak KELATE ♥
Haip2! Agak lame tidak meng 'update' kan? Agak rajin kot.. -___- hehe..
Tapi bile update, tibe je keluar tajuk 'keNEGERIan' macam ni kan? hahaha..
Suka hati la! Saya bangga tao jadi anak KELATE.. bangga dilahirkn di sini..
♥ <--- SEE ! nampak x '♥' tu? maknanya saya betul2 sayang.. :)


♥ Sebenarnya saya nak bagitao something..
Errr, maybe TAKBUR sikit la.. Hahaha..
Act, last Saturday, abah saya bawak kami2 pegi stadium, nonton bola okay!
yes! EXCITED! Akhirnya termakbul jugak doa saya, AMIN.. :)
( 1st time, sebab tu tlebih EXCITED! hahaha.. :D )



♥ Okeh! Awak2, tengok tiket saya, macho tak? hahaha ..
KELANTAN VS PELITA JAYA .. :)



♥ Ni adik saya, then sebelah tu my loving dad.. hehe..
--> Thanks abah sebab bawak kami2 pegi stadium.. sayang abah lebihh la! :)



♥ THE RED WARRIORS player sedang warming up! :D



♥ Ni plak my loving umi.. Selalu bersemangat bila tengok bola,
even tengok kat tv je.. :DD



♥ SEE ! stadium penuh okay! even hanya perlawanan persahabatan..
20 ribu kata pengulas.. :)
( makin bangga jadi anak KELATE ) ♥



♥ Bersama my sistah! nampak tak muke EXCITED saya.. hahaha..



♥ Ultras KELATE pasang api yang merah2 tu bentuk no '12'
( Act, saya xtahu org panggil api tu ape.. hahaha )



♥ Kiri, kanan, atas, bawah laki.. AIYAK! =.="



♥ Saya berbaju merah.. ( YUSMIRA ) :))



♥ Adik kesayangan saya.. :)



♥ Love them more n more!



♥ Saat untuk pulang.. rase macam xnak balik je.. hehe..
Tapi sebelum balik, sempat lagi snap..
( muka adik saya yg terPAKSA melayan karenah saya.. haha.. )



♥ Saya tetap akan sokong kamu2 !!



♥ Mereka!


P/S : Kenangan terindah saya.. :D

ok, bye! :)) ♥


Older Post | Newer Post